Autostrada A8: Dezastru sau minune?! 30km de haos (poate)
Incep lucrul la autostrada A8 pe 3 februarie, Leghin-Târgu Neamț, zice CNAIR, cam 30 de km, până-n 2026, sperăm noi, cu poduri pasaje viaducte, două parcări mari și mici, plus spații de service, întreținere, coordonare, noduri rutiere, toate astea, cu cacatul timpului, de fapt, din banii PNRR, 1.56 miliarde lei, fara TVA, ceva seminificative, da’ cine știe, poate o fi gata, poate nu, depinde de cum merge treaba.
Ordin de începere dat, Spedition UMB se apuca de treaba, speram la un răspuns satisfactoriu, construcția, zice șeful CNAIR, dar, de obiceii, sunt multe probleme, poate întârzieri, poate chestii neprevăzute, poate furtuni, poate ploi torențiale, poate lipsa de materiale, știe dracu’ ce se mai întâmplă. 24 poduri, 2 viaducte, asta e treaba mare, plus noduri rutiere și ale alea. Speram sa fie gata la timp, dar… vedem.
Sunt multe lucruri de facut, de exemplu, două spații de servicii, unul mare, unul mic, plus întreținere, coordonare, cam așa ceva, parcari, noduri rutiere la DN15B și DN15C, e mult de lucru, mult de munca, cam mult, de fapt, așa ca să fie clar. Speram sa fie bine, dar oricum, timpul va spune, plus banii, miliarde de lei, din PNRR, dar sa vedem daca ajung.
Contractul e mare, 1,56 miliarde lei fără TVA, finanțat prin PNRR, deci, banii sunt, în principiu, dar aici e vorba de mulți bani, mulți km de autostrada, multe poduri, multe chestii, deci poate fi o mizerie de lucru, sau poate o minune, cine știe! Speram la ceva bun, dar nu e sigur, niciodată.
[Autostrada A8 Leghin-Târgu Neamț construcție 2026 PNRR]
[CNAIR Spedition UMB Ordin începere lucrări întârzieri]
[Poduri viaducte noduri rutiere spații servicii A8]
[Contract 1.56 miliarde lei fără TVA PNRR]