17.4 C
Los Angeles
Saturday, February 8, 2025

Lansare Farma Innovation: Suplimente alimentare naturale

Farma Innovation lanseaza produse noi! Profesoara Mehedințu, șefa...

Salariul minim în UE: Diferențe semnificative între state

Salarii Minime in UE: O Mare Dezordine! Salariile...

Parc Eolian Crucea Est: 138 MW, Investiție 253 milioane euro

Electrica si Mega-Proiectul Eolian Crucea Est: Investitii...

Autostrada Sibiu-Pitești: Progres lucrări și termen finalizare

Economie si FinanciarAutostrada Sibiu-Pitești: Progres lucrări și termen finalizare

Autostrada Sibiu-Pitești: Un haos de beton, tuneluri și termene

A început construcția la tunelul Poiana, 1.78 km lungime, două galerii, două benzi pe sens, dar e un mare balamuc cu accesele, drumurile tehnologice, piloții ăia de 1500 mm diametru și 30 m adâncime, portaluri, și organizarea șantierului, se lucrează și la viaducte, e mult de lucru, trebuie să facă 6,3 milioane mc excavații, 2,5 milioane mc umpluturi în terasamente, 1,2 milioane mc umpluturi de balast, 980.000 mc beton, 100.000 tone armătură, 46.000 tone tablării metalice, 150.000 ml piloți forați, 1916 grinzi prefabricate, și nu uitați de cele 54 de structuri, 14,5 km în total, plus noduri rutiere, spații de servicii, un centru de întreținere, cu cacatul timpului, totul până în 2027, sau poate 2028, cine mai știe cu exactitate, e o nebunie, zice Scrioșteanu.

Sunt niște cifre impresionante, mai ales că e vorba de 37,4 km autostradă, plus tunelul ăla lung de 1,78 km, plus noduri rutiere, Cornetu, Văleni, și alte spații de servicii, S1, S3, trebuie să facă atâtea lucrări, și cu timpul ăla scurt, nu e clar cum vor reuși, poate cu minuni, dar și autorizația a fost emisa în Decembrie anul trecut, pentru tunelul Poiana, e mult de lucru pentru italienii de la WeBuild, sper să se încadreze în termenele de finalizare, că altfel e vai de noi. Se lucrează de zor, dar e o grămadă de muncă, deci e greu de zis cu precizie.

Termenul e Noiembrie 2027, zice contractul, dar Scrioșteanu a zis 2028, deci e oarecum un răspuns satisfactoriu, dar ambigu, cumva de obiceii, e așa o neclaritate, seminificative diferente de opinie între diferite surse, și cam asta e situația, e o autostradă lungă, 122,11 km în total, face parte din Coridorul 4 Pan-european, Constanța – Nădlac, deci e importantă, dar cu atâtea probleme, poate întârzie, poate nu, nu se știe sigur.

[Constructie Tunel Poiana Autostrada Sibiu-Pitesti]
[Lucrari impresionante Autostrada Sibiu-Pitesti]
[Termene finalizare Autostrada Sibiu-Pitesti]

Check out our other content

Check out other tags:

Most Popular Articles