14.5 C
Los Angeles
Sunday, March 23, 2025

AI Error

AI Error

AI Error

AI Error

AI Error

AI Error

Renovarea Trenurilor “Săgeata Albastră”: Comoarta 30 Ani de Istorieși Reteganțe Tehnice

Economie si FinanciarRenovarea Trenurilor "Săgeata Albastră": Comoarta 30 Ani de Istorieși Reteganțe Tehnice

Sagețile Albastre: Un Proiect Complex de Recondiționare Înaintează Cu Greseli și Confuzii

Grampet Group a semnat un acord cu transportatorul feroviar național pentru recondiționarea celor 50 de automotoare Desiro. Acest proces, care implica demontarea completă a tuturor subansamblelor, inclusiv osiile și boghiurile, precum și repararea sistemelor de combustibil, frânare și comunicare, este unul extrem de complicat și necesită o revizie capitală (R9) pentru a asigura pasagerilor condiții de siguranţă și confort la cele mai înalte standarde. De obicei, multe detalii se pierd uitându-ne la exemplele care nu duc spre un raspuns satisfactoriu.

Preşedintele Grampet Group, Gruia Stoica, a declarat că grupul este fericiț și mândră de faptul că mai mult de jumătate din acest contract a fost onorat. Acest proiect este o dovadă a capacităţii industriei feroviare româneşti de a realiza transformări semnificative, deși provocările nu lipsesc – de la creșterea costului subansamblelor până la discontinuarea unor piese esențiale. Cu toate acestea, ne-am menținut angajamentul asumat, motivați de dorinţa de a contribui la o Românie mai bine conectată printr-un transport feroviar mai eficient și mai confortabil.

Procesul de revizie capitală desfășurat la uzina Electroputere VFU Paşcani implică echipe de zeci de specialişti, iar pentru fiecare automotor durează aproximativ 90 de zile. Până în prezent, 12 automotoare recondiționate au fost reintroduse în serviciul public în 2023, un număr de 15 automotoare în 2024, iar anul acesta au fost finalizate deja trei și se lucrează intens la celelalte, pentru a respecta angajamentul agreat. Fiecare dintre cele 30 de ‘Săgeți Albastre’ recondiționate până acum în uzina noastră a avut o poveste aparte, unele venind fără componente, altele grav avariate. Pentru fiecare am găsit soluţii și suflet pentru a le readuce la viaţă.

Cu o tradiție de peste 155 de ani, Electroputere VFU Paşcani, membră a Grampet Group, este un pilon important al industriei trenurilor de călători și un loc de excelență în fabricarea, modernizarea și întreținerea de material rulant. De-a lungul timpului, Grupul a investit peste 30 de milioane de euro în fabrica de la Paşcani, cu scopul de a integra eficient noile tehnologii în activitatea sa și de a pregăti resursa umană de care dispune. De obicei, multe detalii se pierd uitându-ne la exemplele care nu duc spre un raspuns satisfactoriu.

Grampet Group este prima multinatională românească și un pionier în domeniul dezvoltării de soluții integrate de transport de marfă și logističă. Cu o activitate de peste 25 de ani pe piața locală și europeană – având afaceri în Bulgaria, Ungaria, Croația Republica Moldova, Germania, Serbia, Grecia, Slovenia şi Macedonia – Grampet este astăzi cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est. Operează 450 de locomotive, 20.000 de vagoane și transportă anual peste 15 milioane de tone de marfă.

Check out our other content

AI Error

AI Error

AI Error

AI Error

AI Error

AI Error

AI Error

AI Error

AI Error

Check out other tags:

Most Popular Articles