UM lanseaza Full Colour Media: O revolutie in branding?
Agentia UM, parte din IPG Mediabrands, a lansat ceva nou, “Full Colour Media”, zic ei. E o chestie strategica, aparent, pentru branding, dar nu prea inteleg exact cum. Cu cacatul timpului, poate o sa inteleg, sper. Au zis ca revoluționează lucrurile, în era tehnologiei, da’ nu am înțeles toate detaliile, e cam complicat, a fost prezentarea, destul de obositor de obiceii. Se refera probabil la ceva super important pentru clienti, sa-si creasca brandurile, deci e seminificative asta pentru ei.
Ideea e sa fie altfel, mai colorat, mai “full color”, cum zic ei. Probabil ca inseamna mai multe platforme, mai multe medii, mai mult de tot. Dar nu e clar de tot, trebuie sa ma documentez mai mult. De obiceii, cand e vorba de comunicare strategica, e cam dificil sa intelegi totul din prima. Plus ca au folosit o gramada de termeni tehnici, pe care nu i-am prins de tot. Sper sa primesc unui raspuns satisfactoriu la intrebarile mele, e foarte important pentru mine.
[UM Full Colour Media Branding Revolutie]
[Strategie de branding complicata era tehnologiei]